2015. október 18., vasárnap

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #66

Az alábbiakban SPOILER található!

Arrow- Zöld íjász (4. évad 2. rész- The Candidate): Szóval most Oliver nappal polgármester lesz éjjel meg Zöld Íjász?? Nekem tetszik! :) Sőt nagyon tetszik, szeretném látni Olivert polgármesterként. Alig várom. De most Laurel komolyan fel akarja éleszteni Sara-t? Nagyjából egy éve halott, és most...? Meg amúgy is, azért cserébe adni kell valamit a ligának. Oliver beállt Ra's örökösének, Laurel mit akar felajánlani? Tudtam, hogy Sara valahogy feltámad, mert ugye van ez az új sorozat, a Legends of Tomorrow, amiben szerepel Sara. De nem gondoltam, hogy így élesztik fel. Meg komolyan, nem találtak más hőst? Az egész 3. évad erre a konfliktusra épült, hogy Sara meghalt, erre most meg csak úgy visszahozzák? Hülyeség. De remélem, legalább Thea-n segít valamit a dolog. Mert elég ijesztő volt, amikor elkezdte Olivert püfölni... Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog még történni a szigeten, Oliver visszaemlékezéseiben. Mondjuk, én furcsállom egy kicsit, hogy senki nem mondta el, hogy pontosan mi történet vele. Még Felicity-nek sem.
The Flash- Villám (2. évad 2. rész- Flash of Two Worlds): Helló, dr Wells!! Jó, hogy újra látjuk. Én mindig imádtam a karakterét, még akkor is ha gonosz. Bár azért elég röhejes volt azt hallani ebben a másik világban, hogy ő mentette meg Central City-t. Ebből adódóan én nagyon kíváncsi vagyok, hogy van-e olyan világ, ahol a Flash a gonosz. Egyébként nekem nagyon szimpatikus Jay Garrick, és bár megértem Barry-t is, de azért kicsit durva volt vele az eléjen. De a végére összebratyiztak, úgyhogy fátlyat rá. Viszont nem értettem, hogy akkor most honnan került elő Iris anyja. Az első évadba is kíváncsi voltam, hogy hol van Iris anyja, de nem utaltak rá nagyon, most meg hopp, egyszer csak felbukkant. Ebből még nagyon jókat lehet kihozni. És nagyon remélem, hogy nem halt meg a professzor. Én nagyon bírom őt, még akkor is,ha az esetek 90%-ban nem értem, milyen fizikai cuccot magyaráz. Kicsit vegyes érzéseim vannak Cisco-val kapcsolatban. Mérmint, abszolút megérdemli a szupererejét, de nem lesz egy kicsit sok? Mármint, a csapatban most Barry a fő szuperhős. Ha Cisco is az lesz, akkor lehet, hogy ő is nagyobb szerepet akar majd kapni. És különben is, ő még szupererő nélkül is király.
The Originals- Ősök (3. évad 2. rész- You Hung the Moon): Oké, szóval az a csaj az az Aurora. Meg ott van a tesója is. És nyilván vámpírok. De mi a baja Aurora-nak? Valami mentális beteg vámpír? És honnan jött ez a prófécia cucc? És ha meghal mind a három Ősi, akkor nem hal ki az összes vámpír? Mert hát mindegyik vámpír valamelyik Ősire vezethető vissza. Ezért szerintem nem a vámpírok fogják őket megölni, mert hát akkor saját fajtájukat semmisítik meg. Bár a tippem szerinte a proféciában Elijah ölné meg Klaust, jelenlegi viszonyuk alapján. Komolyan, Elijah már megint Hayley-t védte. Sajnos csak egy részig bírták, hogy ne hozzák vissza Hayley-t. Mondjuk, nem lenne vele semmi bajom, ha civilizáltan megbeszélnék Klaus-szal a gyereknevelést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése