2015. október 11., vasárnap

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #65

Az alábbiakban SPOILER található!
Visszatértünk! :)

Arrow- Zöld íjász (4. évad 1. rész- Green Arrow):  Hát azért az Arrow az mégiscsak Arrow. Még mindig pörgős akciódús és idegölő befejezése van. Komolyan tök jó rész volt, de a vége tette fel a pontot az i-re. Amúgy én elég biztos vagyok benne, hogy Felicity síját láttuk és ettől mar most kikészülők, szóval ne legyen igazam. Az eleje kicsit vicces volt, ez az Oliver éli a boldog kertvárosi életet. Hát na. Aranyos volt. Felicityt mondjuk nem értettem, hogy eleve ő akart elmenni a városból most meg mégis visszamenne. Diggle-t
én imádom, de most nem volt igaza. Jó persze az amit Olivel csinált durva volt, de mit nyafog rajta még mindig?? És Olivel egyáltalán nem olyan, mint a liga tagjai. Thea szerintem nagyon király Vörös Íjászként vagy mi a neve, mindenesetre jól áll neki. Jó lesz ez az év is érzem.
The Flash - Villám (2.évad 1.rész -The Man Who Saved Central City): Ki ez a csávó?? Nem ismerős sehonnan a Jay Garrick név. Örülök amúgy, hogy a Flash a szokott színvonallal tért vissza, bár az elején kicsit aggódtam a hisztis Barry miatt. De szerencsésen túllépett a dolgon. Persze, hogy Barry is hibás volt, de nagyobb részben tényleg hős volt. Ezt sem egyszerű elfogadni, hogy mindenki megmentőként tekint rád, de te látod a saját hibáidat. Sajnálom szegény Ronnie-t, mert én nagyon bírom, remélem valahogy megint feltámad halottaiból. Azt viszont nem értem, hogy miért kell Barry apjának elmennie. Szerencsétlen srác gyerekkora óta erre vár, az apja meg lelép.
The Originals- Ősök (3. évad 1. rész- For the Next Millenium): Most akkor mi van?? Ki ez a nő és miről beszélt? És most akkor ez a Lucien csávó a gyilkos? Azt sejtettem, hogy nem csak puszta nagylelkű segítőkészsége miatt jött ide. De akkor mit akar? Nyilván nem akarja megölni Klaust, mert akkor ő is meghal. Akkor mit akar? És mi a franc van Elijah-val? Komolyan, több embert gyilkolászik mostanában, mint Klaus. Ez eddig fordítva volt. Komolyan ennyire felhúzta magát Hayley miatt? Lépjen már túl rajta, könyörgöm. Igen, Klaus magának akarta a lányát, de hát Hayley nem ugyanezt akarta csinálni? Ő is el akarta szakítani az apjától, persze ezzel senkinek semmi baja nem volt. Biztos vagyok benne amúgy, hogy az a kislány tartja Klaust a józan ész szintjén, már amennyire ő ott van. Kicsit talán szélsőséges és kegyetlen módszerei vannak, de azt senki nem mondhatja rá, hogy nem szereti a lányát. Szóval, nekem nem hiányzik annyira Hayley.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése