2015. június 22., hétfő

Na de mi van a TV-sorozatokkal? #53

Az alábbiakban SPOILER található!

Beauty and the Beast- A szépség és a szörnyeteg (3. évad 2. rész- Primal Fear): Úgy látszik, valakinek nagyon az útjába volt Thomas ügynök. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz JT-vel, de be kell valljam, hogy én jobban szeretem őt emberként. Mindenesetre tetszett, ahogy megvédte Tess-t. Nagyon várom, hogy lássam, hogyan fog alakulni Cat és Vincent együttélése.

Pretty Little Liars- Csinos kis hazugok (6. évad 3. rész- Songs of Experience): Annyira tudtam, hogy Andrew nem Charles!! És nagyon kedvesen lehalkították a rész végét, hogy egy szót se halljunk abból, mit mond Ali apja Charles-ról! Köszönöm szépen! Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy mit mondott DiLaurentis papa. És nem szívesen laknék Rosewood-ba. Mármint, a lányok a poklok poklán mentek keresztül, erre ők kirekesztik őket? Meg hogy rá vették Andrewt, hogy segítsen nekik? Kedves, támogató emberek. Én egyébként hiszek abban, hogy Ali megváltozott, és egy kicsit sajnálom is, hiszen nem reménykedhet nagyon egy normális kapcsolatban a múltja miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése